ponedeljek, 24. maj 2021

Zajčja druščina

Kaj še ne bo konec tega dežja? Pogrešam sonce in nasploh tople dneve.
In če  nam že narava ne postreže s sončnim dnevom, sem si ga pričarala kar na voščilnici. Tale zajčja druščina se ima naravnost fino. Uživajo v spuščanju balonov in se veselijo dneva, ko bodo polepšali dan malemu slavljencu.






 

Voščilnico prijavljam:

Najlepši par - Galerija meseca maja

CRAFT-alnica - #286: Živali

5 komentarjev:

  1. Oo, krasni in razposajeni zajčki ter domiseln dizajn.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna zajčja druščina! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

  3. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~
    virgin hair luxhairshop
    These contents have greatly helped me.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico z razigranimi zajčki si naredila :-)) Super si jo sestavila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)