torek, 25. januar 2022

Malo mesto

Eden izmed mojih zadanih ciljev v letošnjem letu je izdelati vsaj eno novoletno voščilnico na teden. Upam, da mi bo cilj uspelo realizirati.
Vsekakor so v veliko pomoč izzivi pri Christmas Card Throwdown, kjer je potrebno izdelovati zgolj novoletne voščilnice. Pri Veseli hiški pa dekleta želijo voščilnico na temo Zima.

Tokratni izziv se imenuje malo mesto. Takoj sem pomislila na izrez mesta, ki ga imam že kar nekaj časa. Zraven sem izbrala papir in štampiljko trgovinice Mavelu.

Ker v naši prestolnici ni prav nič snega sem si ga pričarala na voščilnici.

Imejte lep večer in mirne sanje 😊






 

6 komentarjev:

  1. O kako lepo mesto si sestavila! Mi je všeč, da na vseh oknih svetijo luči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful Little Town with lovely snowy background! Thanks so much for joining us this week at 52CCT:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredila :-)) Krasna zimska vasica je nastala.
    Vesela sem, da si se nam pridružila na prazničnem izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito malo mesto. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica.
    Hvala, da si se pridružila našemu zimskemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastične hiške in lučke na oknih dajo res svojevrsten efek :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)