petek, 13. maj 2022

Sneženi možje

V škatli imam še kar nekaj pobarvanih motivov, ki čakajo. Med drugim so bili tudi tile trije simpatični snežaki, ki so po dolgem času le pristali na voščilnici. Poleg njih sem uporabila potiskan papir trgovinice Najlepši par in Mavelu
Voščilnica je narejena po skici, ki poteka ta teden pri Christmas Card Throwdown.



 


6 komentarjev:

  1. Kako ljubka snežakova družinica. Všeč so mi tudi nežne barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno voščilnico si izdelala po sklici! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange.

    OdgovoriIzbriši
  3. oh que c'est adorable Urska, ces mignonnes couleurs pastelles leur vont a merveille, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica. Zelo mi je všeč barvna kombinacija. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha I have the same stamp! I haven't used it for ages. Your card is adorable! Thank you for sharing your beautiful creation at 52CCT. Stay safe and keep crafting! xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je Urška, hvala, ker jo deliš v galeriji 52 CCT. Zelo mi je všeč tvoja nežna kombinacija barv.
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)