nedelja, 4. december 2022

MŠPU 10 - 10. domača naloga

Mala šola prazničnega ustvarjanja je pri koncu. Tudi jaz sem prišla do 10. domače naloge. Moram priznati, da sem zares vesela, da mi je uspelo narediti vseh deset. 

Zadnja domača naloga ima naslov:
Poigraj se s številkami

Domače naloge sem se lotila na sledeči način. Adventne številke sem izrezala in jih razporedila v obliki smreke. Zraven sem dodala še tri angelce in napis. Tudi ta naloga je izdelana iz pripomočkov Najlepšega para.


Tako....tudi pri meni se Mala šola prazničnega ustvarjanja zapira jaz pa vsem sošolkam pošiljam veeelik objem, obema učiteljicama pa veeelik hvala za vse ideje in domislice 😀








 

4 komentarji:

  1. Kako je lepa! Super si uporabila številke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako si pa ti pridna, prav vse dn. si naredila. No ja, saj človek od tebe kaj drugega niti ne more pričakovati🥰
    Lepo si se poigrala s številkami in naredila lepo smrekice. Ta je zagotovo varna pred Ollyem☺️

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako domisleno je tole. Krasna izvedba.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)