četrtek, 27. april 2023

Dežnik

Mesečni izziv pri Veseli hiški se počasi bliža h koncu in vesela sem, da mi je uspelo izdelati vsaj eno voščilnico za aprilski izziv. 

Voščilnica je izdelana po skici na njej pa sem uporabila papirčke in napis trgovinice Mavelu ter ljubek motiv iz trgovinice Premium Craft, katerega sem dobila priloženo kot darilce.






 







Voščilnico dajem na ogled še k:




6 komentarjev:

  1. Kako zelo prikupen motiv. Zelo mi je všeč tvoja čudovita in nežna voščilnica.
    Hvala, da si jo delila z nami v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. So adorable!! I love all that pretty shade of pink! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako simpatičen je ta motiv. Res lepo si skombinirala barve. Voščilnica je zelo nežna, všeč mi je. Lepo, da si z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo Urška, še ena očarljiva voščilnica z dežnikom.
    Ljubka, tako zelo.
    Ustvarjalen mesec maj ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Very cute card, your image is adorable. Thank you for sharing and joining with us at Bizzy Becs for our Anything Goes Challenge.
    Karen DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)