nedelja, 16. junij 2024

Šopek cvetja

Zaradi pomanjkanja časa sem izpustila nekaj izzivov pri Tuesday Morning Sketches. Ta teden pa mi je le uspelo izdelati voščilnico po skici.

Kadar mi je kakšen motiv še posebej všeč si ga shranim. Eden izmed njih je ta šopek cvetja, ki se mi je zdel več kot primeren za ta izziv. 

Zraven sem uporabila še papir in šablono Najlepšega para Najlepšega para.





Pri izdelavi voščilnice sem uporabila:


             
                             
               


Voščilnico dajem na ogled:



                                                                                         




                                                                             

2 komentarja:

  1. Lepa rojstnodnevna čestitka :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)