sobota, 12. oktober 2024

Rjavi odtenki

 Danes vam pokažem voščilnico s katero gostujem pri ustvarjalnem timu 52 Christmas Card Throwdown. Z njihove strani sem prejela vabilo, saj je bila moja voščilnica v enem izmed preteklih izzivov izbrana za zmagovalno, kar si še posebno štejem v čast.

Kot ste že opazile je na vrsti barvni izziv in na voščilnici bodo rjavi odtenki. Sama sem se odločila za vintage stil. Poleg potiskanih papirjev se na voščilnici najdejo še lepenka, izrezki in napis.

Sedaj pa vas samo še povabim, da si pogledate izdelke ostalih ustvarjalk in udeležbe pri tokratnem izzivu.



                                                       


Pri izdelavi voščilnice sem uporabila naslednje šablone:

                     

                       

Voščilnico dajem na ogled še v:
                       
  

            

1 komentar:

  1. Great use of shapes and textures to add interest to your card. Thank you for being our guest designer this week. Gill DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)