sreda, 11. december 2013

Čas hiti

Dnevi kar prehitro bežijo in še nekaj več kot pol meseca nas loči od Novega leta. Včasih se sprašujem, kam hiti ta čas. Še nedolgo tega smo zapisali letnico 2013 in že  nas na pragu čaka nova.

Voščilnica, ki je nastala tokrat, je popolno nasprotje prejšnje. Če je bila tista odeta v žive barve, je ta v bolj umirjenih tonih.

Uporabila sem belo modro kombinacijo, embosirno srajčko, darilni trakec, nekaj snežink  in napis Vesele praznike. 











9 komentarjev:

  1. This is gorgeous, I like the image the snowflakes and the colours.
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgleda ta predpraznični čas vsem hitro beži, mogoče ker smo si preveč zadale ali pa samo, ker je tako čaroben in lepo ponavadi hitro mine.
    Lepo čestitko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh, ta čas... Kot bi letel z nami in mimo nas. Sicer pa pravijo, da bo po Novem letu boljše :-)
    Voščilnica je čudovito praznična in lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uporabila si čudovit odtis novoletnega okraska. Lepa voščilnica.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Danes je pa invazija čestitk v modri barvi. Ti si že tretja, ki si objavila modrino. (to ni moja barva čeprav mi postaja čedalje bolj všeč, ker so voščilnice noro dobre v tej kombinaciji). lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta prava praznična voščilnica. Čudovita je ;)
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)