ponedeljek, 2. december 2013

Veselih 50

Komaj smo se dobro obrnili,pa je že konec leta pred vrati.Zakorakali smo v zadnji mesec leta- v veseli december. Za nekoga pa je ta čas še posebej vesel,saj ga je obiskal prav poseben mož.Mož, ki sliši na ime Abraham.
Ja, in tako je nastala še ena voščilnica za to vrstno priložnost.Sicer ne ravno v mojih barvah,pa vendar....



Pot življenjsko dolgo si prepotoval,
a še dolgo do konca poti ne boš znal.
Letos te na poti je Abraham ujel
in kot tvoj sopotnik te spremljati začel.















12 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica za moškega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo, kako pogosto se zatečemo k motivu ur, kadar je treba izdelati voščilnico za moškega :) Lepo si naredila. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo in elegantno voščilnico si naredila. Kuvertica jo pa še polepša :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita izvedba voščilnice in kuverte!!!
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa voščilnica. Voščilnice za moške so (vsaj meni) pravi izziv, saj je težje kombinirati barve, motive..

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna je.Svidjaju mi se boje.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Te tvoje kuverte so pa res nekaj posebnega,vedno znova me presenetiš...skratka super je vse tudi voščilnica je enostavna in elegantna. Samo kuverta pa je zakon
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitka je zakon, kuverta pa - kako se stopnjuje zakon - nad zakon!!!! skratka HUDA JE. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Res si naredila zelo lepo voščilnico, kot sem že rekla eleganca velja.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)