torek, 16. december 2014

Čarobna hišica

Pa naj bo še ena v rdeči barvi. Motiv ptičje hišice mi je tako simpatičen, da nisem mogla,da ga ne bi uporabila. Letošnja zima je na srečo naklonjena tudi pticam. Kot dodatek sem naredila dvojno pentljico, saj mi se mi zaradi pisanih papirjev ni zdelo potrebno dodajati še karkoli zraven.
Želim vam lep in uspešen dan z nasmehom obdan :)






7 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica. Imaš prav - pričje hišice lepo dopolnijo že papirji in res ne potrebujejo drugih dodatkov :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštkano voščilnico si sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako ljubko lepa voščilnica! Ptičja hišica je zelo lep motiv za praznično voščilnico. Čudovite barve in papirčke si kombinirala. Postavitev mi je všeč. Okrašena notranjost pa je preprosto VAU. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card, I like the sweet image.
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Urška prelepo praznično voščilnico si naredila. Ptičji hišici pa sta res nekaj posebnega, saj mi je všeč "navihana-zavihana" strehica. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštna. Ne dvomim, da bo prejemniku zarisala nasmeh in ogrela srce...

    Vse dobro in veliko ustvarjalnih idej v novem letu tebi Urška .. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi ta je zelo lepa. Ker so barve in motiv tako bogate, res ni potrebe po še več dodatkih.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)