torek, 2. december 2014

Christmas lady

Pa je spet tukaj...veseli december, zadnji mesec v letu. Čas je že bil, da sem se tudi sama lotila izdelave novoletnih voščilnic. Za začetek sem naredila voščilnice s tremi damami in čeprav to ni moj stil, sem s končnim izdelkom kar zadovoljna.










10 komentarjev:

  1. WAW tole pa je prestiž z veliko začetnico! Zanimive kombinacije barv in seveda vzorcev, čeprav mi motiv ne deluje tipično božično, vsekakor pusti svoj pečat in celota res deluje pranzično :). Všečkam.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, vau, kakšna eleganca! .-) Res je pravi užitek videti tako drugačne in tako čudovite praznične voščilnice, kot so tvoje tri dame. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekaj posebnega, drugačnega. Tako malo prefinjeno delujejo tvoje voščilnice, bolj Parižansko...super.

    OdgovoriIzbriši
  4. So nekaj posebnega v tem vintage stilu,super si to naredila
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe, zanimive in predvsem drugačne :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Wau, tega pa sploh nisem videla. Čisto izven tvojega stila. Zelo zelo všečno.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)