četrtek, 13. julij 2017

Dva laboda

Po krajšem premoru sem se končno lotila narediti objavo. No,saj kar pridno ustvarjam, le pri objavah se malček zatakne. Bo v prihodnje bolje :) 
V današnji objavi vam pokažem poročno voščilnico za par, ki sta pred kratkim dahnila svoj da. Ker mi je naročnica pustila proste roke pri izbiri barv, sem seveda izbrala roza.... kaj pa drugega 😄.  Dva zaljubljena laboda, čipka in perlice, pa je bila voščilka nared.Tudi rožice niso manjkale.
Toliko za danes....drage ustvarjalke,želim vam lepo preživeto poletje 🌞






4 komentarji:

  1. Zelo lepa, všeč mi je papir ki si ga uporabila in kako si vse skombinirala. Pričarala si lepo idilično voščilnico.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si ju postavila med rožice. Lepa. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si pa tole lepo vse povezala, prepletla - cart na kvadrat!
    Naj bo takšen tudi tvoj teden, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Se mi zdi, da se nam to poletje že vsem zatika z objavami :) Lepa in romantična :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)