četrtek, 27. julij 2017

Kuverta lepih želja

Sodelavka je bila poročna priča in prijateljici je želela podariti nekaj unikatnega. Ker ve,da je ustvarjanje moja strast,me je poprosila za pomoč. Skupaj sva prišli do ideje o darilni kuverti.Ker sta bila mladoporočenca v belo srebrni kombinaciji, je bila tudi kuverta v takšnih odtenkih.
V samo kuverto sem dodal še papir, kamor je sodelavka napisala lepe želje. Da pa je vse skupaj še lepše izpadlo, sem naredila še darilno ovojnico iz paus papirja.
In kot nalašč je tokratni izziv pri CRAFT-alnici ravno kuverta.
Z veseljem sodelujem in jo prijavljam :)








10 komentarjev:

  1. Zelo lepa kuverta, lično okrašena, pa všeč mi je embosirana podlaga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito darilno kuverto si naredila in uporabila krasen embosiran papir. Z izborom barv deluje zelo elegantno :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep izsek s uporabila na kuverti všeč mi je. Tudi notranjost zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito darilce si naredila. Zanimive barve na kupu, dajo pridih svecanosti

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa kuverta. Všeč mi je tudi ovojnica iz pavs papirja. Super narejeno.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno krasna je - tako nežna in elegantna!
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovita in elegantne, krasne bordure!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa in elegantna ter v nežnih tonih, resnično primerna za takšen slavnostni dogodek.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)