torek, 10. oktober 2017

Gobici

Štampiljka mi je sicer zelo simpatična, prav tako pa napis, samo kaj ko nisem vedela, kako jo uporabiti.
In izziv CRAFT-alnice  z naslovom "SKICA" je prišel kot nalašč, da uporabim štampiljko. Letos nas narava resnično razvaja s takšnimi in drugačnimi gobami. Tile gobici pa vsekakor nista za v piskrček, sta pa tako zaljubljeni, da so se jima še pike spremenile v srčke. Zato je tudi napis temu primeren "Ti si moja mala gobica sreče."  
Naj tudi vas vse dni spremlja ljubezen 💓 in pa zvrhan koš zdravja 😄





11 komentarjev:

  1. Iii gobice, kako so luštne, lepa voščilnica. Se kar strinjam s teboj, da nas je letos narava bogato obdarila z gobami.
    Objemček

    OdgovoriIzbriši
  2. vrlo lijepa!
    gljivice su slatke!
    sviđa mi se jako ovaj jež!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo simpatična, všeč so mi barve in gobici sta pravšnji za tak čas.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta voščilnica, pa je res zelo simpatična. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako lepi zaljubljeni gobici. :-) Super je tudi napis. Krasna besedna igra, končno v slovenščini. :-) Tvoja voščilnica mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res sta super par in besedilo fantastično paše poleg. Čudovita voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je in lepo si se približala naši skici :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo lepa. Krasno si uporabila skico.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušne gobice. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako cart je tvoja voščilnica Urška, mene je pa kar malce sram, da sem jo "prešpricala" in uč nanjo vrgla šele danes ob objavi TOP 3 v Craf-talnici- čestitke, ker je nagradica res prišla v prave roke, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)