ponedeljek, 23. oktober 2017

Okrogli jubilej

 Osemdeset let res ni mačji kašelj. Je pravi častitljivi jubilej in za takšno okroglo številko si slavljenec zasluži prejeti nekaj posebnega in unikatnega.  
Zato sem se odločila izdelati voščilnico - knjigo v vintage barvah. V notranjosti sem naredila dva žepka, kamor sem vstavila prazna lista. Namenjena sta zapisu lepih želja. Prvo stran krasi Tinina šablona Vse najboljše, zato jo prijavljam v galerijo Najlepšega para. Brez škatle tudi tokrat ni šlo, zato je nastala tudi ta.
Naj bo to za danes vse. Lepo se imejte in uživajte v pisani jeseni 😊










6 komentarjev:

  1. Fantastična stvaritev. Krasen izbor barve.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa in elegantna knjiga, zelo primerna za visok jubilej. Čudovita in natančna izdelava in zelo lep izbor papirčkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Zelo mi je všeč barvni izbor in celotna postavitev z dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo knjig si naredila. se kar strinjam, da si uporabila lepe barve za tako visoki jubilej.
    Objemček
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. WAW - tole pa je lepotičk aod voščilnice in tudi škatlica lepo sodi poleg :). Všečkam

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)