sobota, 20. januar 2018

Snežinke


Še vedno ostajam pri zimsko novoletnih voščilnicah. No, pa saj so zunaj še vedno zimske temperature, kajne😉?  V tej seriji voščilnic sem se poigrala z barvnimi kombinacijami, osrednja tema vseh pa so bile Tinine snežinke ❄❄❄Postavitev je pri vseh voščilnicah enaka, razlike so samo v trakovih in uporabljeni štanci.
Dovolj besed.... naj vas rajši povabim na ogled 😊.












12 komentarjev:

  1. Urška, tvoje voščilnice so super, prav v vseh barvah zanimive, še najbolj pa mi je všeč prva (rdeča), ker je domovanje našla na moji brezovi veji, kjer imam razstavljene vse voščilnice. Hvala ti. Ti moram šepniti na uho, da sem takoj uporabila podobno postavitev:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Super so! Meni vedno zmanjka idej kako porabiti kakšen pisan okrasni trak in tole je odlična ideja in izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama bi še malo rada ostala pri zimskih voščilnicah, ko so še temperature primerne. Pa je prišlo toliko drugih želja ...
    Lepa postavitev in zanimive voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška, imam na sumu, da bomo letos delale kar celo leto novoletne voščilnice 😉.
    Prav na vse barvnih kombinacijah zgleda snežinka fantastično ! Lepo si ustvarjala.
    Objemček ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo! Prav vse barvne kombinacije so čudovite. Všeč mi je postavitev. Tinine snežinke so zakon! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne so, lepe barvne kombinacije. Se nebi mogla odločit katera bi mi bila najljubša :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Temperature zaenkrat zagotovo še kličejo po zimskih voščilnicah. Lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako luštna pisana zbirka snežinkic. Zelo so zanimive.

    OdgovoriIzbriši
  9. Urška...tole pa je tako lepa serija. Čudovite barve si uporabila in postavitev s srednjo veliko snežinko mi je izjemno lepa!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita serija in prav vsaka barva jim paše :)

    OdgovoriIzbriši
  11. kakšna super serija, tako lepo se vse ujema!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)