četrtek, 25. januar 2018

Še zadnja


Pa je na vrsti še zadnja narejena voščilnica konec lanskega leta. Ker je že papir sam po sebi dovolj pisan, nisem kaj dosti dodajala. 
Mislim, da bo za nekaj časa dovolj novoletnih voščilnic 😉
Sama namreč komaj čakam pomlad ..... 🌞, ptičje petje, zvončke in trobentice.
Saj vem, bom morala še malo počakati 😊 






7 komentarjev:

  1. Nisi edina ki komaj čakaš pomladi... No zadnja praznična ti je zelo lepo uspela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Temu papirju res ni bilo treba veliko dodajat. Ravno prav vsega je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen papir, jelenčki super pašejo gor!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep papir. Jelenčka super pašeta med venčke in snežinke. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super papir in ravno prav dodatkov. Vidiš, jaz sem se pa komaj ogrela za novoletne voščilnice, saj me je Andreja čisto kupila z eno na teden ;). Saj pomlad se dobro sliši, ma vseeno bi lahko videli še malo snega do pomladi :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo podlago si namenila jelenjemu paru. Jaz pa menim, da boš vseeno naredila ša kakšno novoletno :)
    Andrejinim "izzivom" se je težko upreti :)
    Objemček :)

    OdgovoriIzbriši
  7. oo, kako se super ujema ta papir z jeleni, krasna scena!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)