petek, 20. julij 2018

Na izlet

Letos kar ni in ni pravega poletja. Pa nič zato; v moji ustvarjalnici  vsekakor je. Skica pri Sketch Saturday se mi je zdela več kot primerna za izdelavo naslednje voščilnice. Izbrala sem otroški motiv, zraven pa dodala papir z morsko tematiko. Dodatek so tokrat zvezde različnih velikosti.
Pogumna mala druščina se je odpravila na svoj čisto pravi izlet po morju. Za varno plovbo so jih spremljale zvezde, ki so jim kazale pravo pot.


 



4 komentarji:

  1. What a darling take on the sketch. Your coloring is beautiful. Thanks for sharing with us at Sketch Saturday!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična voščilnica in seveda barve. Super si posadila malega moža in druščino na račke in jih popeljala novim dogodivščinam na proti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si združila vse dele - še mene mika, da bi se odpravila z njimi na raziskovalno pustolovščino.
    Naj bo prijetnih pustolovščin polno tvoje poletje, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)