sreda, 18. julij 2018

Poročna malo drugače


Prvi del dopusta je za mano in že komaj čakam drugi del, ki pa bo v avgustu. Naj vam danes pokažem poročno voščilnico s pridihom vintage. Tokrat se nisem lotila klasične voščilnice, temveč double zig zag oblike. Na njej sem uporabila več šablon različnih proizvajalcev, dodala pa sem tudi večje število perl.
Naj bo to za danes vse. Vam drage-i ustvarjalke-ci pa želim lep in uspešen dan 😊










4 komentarji:

  1. Super oblika in izvedba poročne voščilnice! Zelo je lepa...

    OdgovoriIzbriši
  2. WAW tolep aje TOP ideja in izvedba :). Sem ti kar fovš, da je že del dopusta za tabo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zanimiva oblika in izvedba je krasna, dobro izpade.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautyful cards , you have made !!
    Thanks for your message on my blogspot ......
    Kind regards Epie

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)