sreda, 23. januar 2019

Album za najstnico


Zadnje dni sem izdelovala album za dekle, ki je dopolnila 14 let. Rada ima modro barvo, zato je osnova albuma v tej barvi. Bila sem v dilemi, kakšne potiskane papirje uporabiti, da bodo primerni za najstnico. In kot nalašč sem naletela na papirje Enchanted Meadow. Prav navdušena sem nad njimi in hitro sem jih dodala v album. Tudi šablone Najlepšega para so našle mesto v njemu. 
Mladi dami želim vse najboljše za rojstni dan, vas pa povabim k ogledu albuma 😃



























6 komentarjev:

  1. Fantastičen album si naredila in uporabila res WAW kolekcijo papirjev :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška, album je prava paša za oči. Čudovito si ga izdelala. Papirji so zelo lepi in nežni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, čudovit album! Pa všeč mi je, da ima vsak list še dodaten kartonček za slike. Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj naj napišem drugega kot to, da si se zelo potrudila in naredila čudovit spomin za najstnico ;)Album si lepo sestavila...
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. noro, zelo lepo in polno lepih dodatkov... pridna si :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)