nedelja, 6. januar 2019

Perlasti lonček

Končno mi je uspelo pospraviti ustvarjalni kotiček in sedaj je spet pripravljen za izdelovanje novih stvari. Nepotrebne šare, ki sem jo kopičila mesece in mesece se je nabralo za celo vrečo. Bila sem kot pravi hrček ;) 
Med drugim sem našla lonček, ki pa sem ga z veseljem obdržala in ga malo predelala. Bolje rečeno oblekla :) Ovila sem ga v rdeč filc, ki je tudi iz stare zaloge, zgoraj in spodaj dala belo čipko in čez zalepila bel satenast trak. Po sredini sem nalepila bele polovične perle. Lonček je v novi preobleki in čas je, da se odločim, kaj bom imela shranjeno v njemu.



3 komentarji:

  1. Pridna, d ati je uspelo pospraviti delovno mizo. mene to še čaka. Lonček je čisto v tvojmu stilu -čudovita reciklaža :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si oblekla lonček. Zelo mi je všeč. :-) Si me pa nasmejala s pospravljanjem. Meni se namreč tudi zgodi, da z dobrim namenom, da bo vse nahrčkano romalo naravnost v smetnjak, vedno naredim še "jagodni" izbor. In potem več kot polovica stvari konča v drugem kotu za druge projekte. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)