petek, 1. februar 2019

Polžek

Leze, leze polžek počasi,.... ta pesmica mi je prva padla na pamet, ko sem v roke prijela tale odtis. Čeprav je zunaj še vedno zima, je moja voščilnica čisto pomladna. Naredila sem jo po skici Sketch Saturday. Brez šablon Najlepšega para pa tako ali tako ne gre.




 



9 komentarjev:

  1. Super cute card!! Thanks for joining us at Sketch Saturday!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kako luštna voščilnica s polžkom. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je čudovit tvoj polžek. V tej turobno deževni soboti prav paše videti pomlad, pa čeprav na papirju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prikupno pisana in pomladna je tvoja voščilnica s tem simpatičnim polžem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imenitno si združila vse: papirčke, polžka, barve ... V današnji turoben dan si prinesla ščepec svetlobe in barv. Hvala, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica s prikupnim polžkom. :-) Zelo lepo si sledila skici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Urška, kako nadvse prikupna je tvoja pomlad...in ni lepšega, kot da lahko v ustvarjalnicah prikličemo letne čase po želji :-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Pomlad, točno to sem pomislila, ko sem videla. Noro lepa je!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)