torek, 27. avgust 2019

Medo

Voščilnico z motivom simpatičnega medvedka sem naredila po skici Sweet Sketch Wednesday 2. Na njej sem uporabila šablone Najlepšega para. Sem pa malo stopila iz okvirjev in za spremembo uporabila rjavo zeleno kombinacijo z dodatkom bele.
V tem mesecu sem praznovala rojstni dan in naj se vam iz srca zahvalim za vse poslane voščilnice, ki so mi polepšale dan. Hvala vam iz ❤️❤️❤️









4 komentarji:

  1. This is such an adorable card, lovely papers and embellishments too. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2
    Anne SSW2-DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepa barvna kombinacija! Krasno si pobarvala medvedka in lepo uporabila zahtevano postavitev. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Huda voščilnica in tale medo je takooo bjštr :)

    OdgovoriIzbriši
  4. This is such a lovely card. Sweet image and I love all your added embellishments and pretty design papers. Great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)