petek, 9. avgust 2019

Najlepše želje

Po dolgem času sem se zopet lotila izdelave easel voščilnice. Nastala je za gospoda, ki je praznoval okroglih štirideset. Ukvarja se z jogo, hkrati pa tudi rad potuje. 
In ker nisem imela nobene pametne ideje in zamisli v zvezi z jogo, sem se raje lotila teme potovanja. Zraven sem naredila še škatlo.







Galerija Najlepšega para - mesec avgust
Najlepši par - Jesen - zima 2019
The male room # 117 - NAŠ 6. ROJSTNI DAN

5 komentarjev:

  1. Super si se znašla, še dobro da si imela "rezervno" aktivnost :-) . Všeč mi je tako ideja kot izvedba, tvoje škatle so pa itaq legendarne ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. A perfect make - love all the details and papers you used.
    Thanks for sharing with us at The Male Room 6th birthday challenge.
    Linby x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška, krasno moško voščilnico si izdelala. Hvala, ker sodeluješ na izzivu The Male Room. Danes je "zunaj" nov izziv, vabljena k sodelovanju.

    Lep dan

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. This is a fabulous card and box such beautiful work. Thank you so much for joining us in our Birthday challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, joga bi bila res kar huda...a z drugo dejavnostjo si pa popolnoma razturala!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)