sobota, 30. november 2019

Dojenčica

Za sodelavkino prijateljico sem izdelala voščilnico za novorojenčka. Le ta je namreč povila malo deklico.
Izbrala sem potiskan pikast in srčast papir. Na robove sem dodala kotnike, katere sem okrasila s polovičnimi perlami. Za okvir sem se zopet poslužila Vladkine ideje o večplastnosti.
Naj bo to v današnji objavi vse.
Še en dan nas loči od zadnjega meseca v letu in želim vam, da ta dan kar najlepše preživite.







3 komentarji:

  1. Zelo mi je všeč tvoja kreativna uporaba okvirjev. Krasno dobrodošlico mali princeski si izdelala in čudovito pobarvala ljubek motiv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si tole izvedla. Všeč mi je večplastnost in seveda okvirji :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)