torek, 19. november 2019

MŠPU 7 - 8.dn / Nepobarvan motiv

Osma domača naloga se glasi Nepobarvan motiv ali pobarvano ozadje. Dolgo sem tuhtala, kako bi se lotila naloge in katero šablono bi izbrala, da bi bila voščilnica smiselna. 
Izbrala sem božično zvezdo iz najnovejše kolekcije Najlepšega para. Ker se mi je zdela belo zlata kombinacija preveč pusta sem napis odtisnila z rdečo barvo, prav tako pa sem s isto barvo nežno  pobarvala ozadje.




Voščilnico prijavljam:
Galerijo meseca novembra
MŠPU 7 - 8.domača naloga
Ustvarjajmo z novimi pripomočki

7 komentarjev:

  1. predivna je!
    jako mi se sviđa cvijet!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro si združila nalogi in izdelala lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si to skombinirala...zelo mi je lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno zgleda bela božična zvezda na nežnem rdečem ozadju. Čudovita vopščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično si izpeljala nalogo. Meni je sicer belo - zlata kombinacija všeč, če je v pravem razmerju.
    Ti si z rdečo barvo vse skupaj popestrila. Lepo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)