nedelja, 17. november 2019

Zadnja naloga MŠPU 7/ Lesena ograja

Po nekajdnevnem premoru se vračam k izdelovanju domačih nalog MŠPU 7. Lotila sem se zadnje naloge, ki se glasi : Lesena ograja. Moja ograja je bolj ograjica, saj je postavljena tja, kjer prebivajo mali palčki Veseljavčki.
Ker je celotna voščilnica sestavljena iz šablon Najlepšega para, jo lepim v novembersko galerijo





9 komentarjev:

  1. Luštna navihana palčka in lepo sestavljena čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  2. OOOo čudovito si setavila voščilnico in prav luštno vkomponirala ograjo k palčkom :). super opravljena domača naloga :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška, tale je pa za desetko. :-) Čudovita zimska scena in super klasična barvna kombinacija. Kar smeji se mi, ko gledam simpatična palčka. Hvala, ker si me spomnila na čudovito plastično šablono smrečice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tukaj pa se kar podpišem pod Sonjin komentar "čista desetka" Zelo lepo si zasnežila ograjo in sestavila čudovito voščilnico.
    Všečna še pa še ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zelo mi je lepa!...že izbira motiviv mi je krasna. POtem pa še drobni dodatki...zasnežena ograja in smreka, ptički...

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuuu - kako pravljično je pri tebi!!! Čudovita voščilnica, za vedno se je vtisnila v moj trdi disk ;-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)