četrtek, 21. november 2019

MŠPU 7/ 7.dn - Kreativna uporaba okvirjev

Pa sem pri sedmi domači nalogi, ki se glasi: Kreativna uporaba okvirjev.
Za zgornji del voščilnice sem izrezala iz dveh kvadratov bel in moder okvir, katera sem med seboj prepletla. Med njima si je svoj brlogec našel mali medo. Za spodnji del sem izbrala okvir iz serije Okrašeni pravokotniki. Izrezala sem tri modre pravokotnike in enega belega.Te pa sem zlepila tako, da se vsakega čisto malo vidi. Odtisnila sem napis, za ozadje pa sem izbrala snežinke. 







Voščilnico prijavljam v:
- MŠPU 7/ Kreativna uporaba okvirjev
- galerijo meseca novembra
- ustvarjanje z novimi pripomočki

6 komentarjev:

  1. Tole je pa več kot kreativna uporaba okvirjev. Čudovita voščilnica, nadvse mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška...dvojna kreativna uporaba okvirjev!!!...kako zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, super je tole, krasen efekt.

    OdgovoriIzbriši
  4. U, tule so pa res okvirji zelo kreativno uporabljeni. Všeč mi je tudi modro bela kombinacija. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična barvna kombinacija, preplet okvirjev pa da svojevrsten pečat voščilnici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)