četrtek, 13. februar 2020

Modri odtenki

Pa je tukaj že drugi izziv CCT v mesecu februarju. Tokrat se ustvarja v treh modrih odtenkih.
 Sama sem izbrala Distress Inke - Tumbled glass, Salty ocean in Chipped sapphire.


Najprej sem na bel izrezan papir odtisnila polovico smreke s Salty ocean, nato pa še polovico s Chipped sapphire. Na isti način sem odtisnila še napis. Cel list sem pobarvala z Tumbled glass.




           Da pa ni na koncu izpadlo preveč modro, sem vse skupaj poškropila  z belo tempero.


Voščilnico  lepim v:

6 komentarjev:

  1. Krasna je in super barve si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  2. This is a beautiful card, I love the gradation of the blues, and the stamp is so delicate. Thanks for playing along at the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška kako lepo! Trije odtenki modre žarijo in se iskrijo. Popolna je!
    prijazen pozdravček od mene, Majda
    Skoraj pozabila: in hvala, ker se igraš z nami na blogu CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita smrečica, modra ji zelo paše.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT, Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Congratulations! Your card won on 52CCT on Feb 19th! We would like to invite you to be our Guest Designer. Please go to the post for the Color Challenge Winner https://52cct.blogspot.com/2020/02/winners-february-colour-challenge.html and check it out! Netta 52CCT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)