četrtek, 27. februar 2020

Velikonočni zajček

Vsako leto izdelam samo par velikonočnih voščilnic in mislim, da tudi letos ne bo prav nič drugače. Prva letošnja velikonočna voščilnica je nastala po skici Sweet Sketch Wednesday 2.


 Na belo osnovo sem zalepila barvni papir, na njega pa še potiskan papir Mavelu. Na izrezan oval sem zalepila zajčka s tulipani, zraven pa tri pirhce in travo.



Kot dodatek celotni voščilnici sem dodala pentljo in nekaj polovičnih perlic.



Voščilnico lepim:

10 komentarjev:

  1. iii, kako je lepa. Takoj bi si jo prisvojila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav lepe barve si izbrala za velikonočno voščilnico.
    Lepa voščilnica❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, tista prava velikonočna, z zajčkom in jajčki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako čudovita voščilnica s tem prikupnim zajčkom. Mi je že žal, da ga nisem kupila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, kako je lepa! Krasno sceno si naredila v ovalu.😁

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim, da si se že odela v velikonočne barve - res luškan zajček in voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pomladne barve in ljubek motiv. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  8. This is such a lovely Easter Card, your colours are so pretty they a joyfull and want to make me smile. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)