sreda, 8. april 2020

17. let

Proti koncu meseca marca je naša Klavdija praznovala rojstni dan. V načrtu je imela praznovanje s prijatelji, ki pa je zaradi razglasitve epidemije padlo v vodo. 
Zaradi tega je bila nekaj dni prej kar malo žalostna, vendar je na koncu modro ugotovila, da se bo čez nekaj let lahko pohvalila, da je svoj 17. rojstni dan preživela v času epidemije.

Samo še leto dni in moja punčka bo prestopila prag polnoletnosti. Saj kar ne morem verjeti...se mi zdi, da je čez noč zrasla. Pred očmi imam malo, razigrano, včasih majčkeno trmasto in samosvojo deklico, ki skaklja po stanovanju. No, saj vse to je še vedno, samo v večji verziji  😀

V ta namen sem ji izdelala kuverto. Izbrala sem potiskan papir z metulji, saj je ravno pravšnji za ta leta.  Vanjo sem vstavila list na kateri piše:

Le delček življenja je za tabo,
le delček sanj za novo zmago,
le delček življenja za teboj,
ta del ostal bo vedno tvoj.







Izdelek prijavljam v :
Najlepši par - Galerija meseca aprila

3 komentarji:

  1. Prehitro nam zrastejo, kajne. :-) Čudovito kuvero si izdelala za svojo najstnico. Papir je zelo lep. Še veliko priložnosti bo za praznovanje. Vse najboljše, Klavdija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška, vse najboljše tvoji Klavdiji in seveda tebi, mama ;-) ! Tako zelo lepo kuverto si ji pripravila...

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep papir si uporabila. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)