nedelja, 3. maj 2020

Note

Ker je bilo zunaj slabo vreme sem včerajšnje popoldne izkoristila za ustvarjanje. Pa še prosta sem bila saj sem zjutraj prišla domov iz dežurstva. Odločila sem se, da končno naredim voščilnico za CRAFT-alnico. Na plano sem potegnila šablone in štampiljke in pričela z iskanjem not in vsega kar je povezano z njimi. Našla sem štampiljko klavirja, ki jo imam skoraj že od samega začetka svojega ustvarjanja.

Za večji kontrast sem izbrala rdečo barvo, poleg njega pa še vzorčni papir z notami. En del papirja sem izrezala s šablono srca, čezenj pa dodala okvir izrezan iz prav iste šablone. Papir sem osenčila z Distress blazinico. Zraven srca sem dodala odtisnjen motiv klavirja. Za končni izgled voščilnice sem zgoraj in spodaj umestila še čipko.





Voščilnico lepim v:

8 komentarjev:

  1. Zelo lepa glasbena voščilnica. Odtis klavirja je super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Si pa kar v formi, da ti po dežurstvu uspe še klavirje "prestavljat"😉😂. To za šalo, sicer pa odlično skombinirana voščilnica, rdeči dodatki poživijo, čipka pa doda prefinjenost. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa glasbena voščilnica. Čipka ji doda eleganco, ki pritiče klavirju. Samo ne mi reči, da si klavir rezala s škarjicami, da me ne pobere od nevoščljivosti. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita in srčna. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si uporabila notni papir! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je tvoja glasbena voščilnica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa glasbena voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)