petek, 3. julij 2020

Trio

Po tedenskem premoru sem končno sedla v svoj ustvarjalni kotiček. Uspelo mi je narediti voščilnico za izziv pri Christmas Card Throwdown. Na vrsti je četrti oziroma zadnji izziv za mesec junij., kjer je treba uporabiti vsaj tri enake dodatke.
V škatli, kjer imam pobarvane izrezke sem našla prikupne angelčke Najlepšega para. Poleg tega sem našla še odtisnjene besede in pa že izrezane srčke.
Vse skupaj sem sestavila v celoto in na koncu je nastala takšna voščilnica.





Lepo se imejte, pazite nase in na svoje bližnje 💖

4 komentarji:

  1. Urska: Isn't it a terrific feeling to use items that have been in the supply box for awhile??!!! The card's layout is great! The angels are sweet and pairing with the ornament 'words' makes a delightful combination! Thanks for sharing at 52 CCT blog!--Becca/DT

    OdgovoriIzbriši
  2. I love how the elements of your card come together. The angels are very cute, and the colours are very clever - the little pops of red look lovely. Thanks for joining in at the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška, čudovito voščilnico si naredila in všeč so mi vsi tvoji dodatki :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)