petek, 31. julij 2020

Šivana snežinka

Ob vseh teh soparnih dneh se prav prileže narediti zimsko voščilnico. Ko sem prebrala, kakšen izziv so nam pripravile ustvarjalke CCT za ta teden sem se prav razveselila. Sama sem pred leti naredila veliko izvezenih prtov, kasneje pa tudi slike.
Sama sem se izziva lotila takole. 
Najprej sem izrezala šablono Najlepšega para in nanjo izvezla snežinko v prelivajoči modri barvi. Zgornji potiskan papir sem prav tako  s šablono Najlepšega para izrezala in pod njo zalepila papir na kateri je snežinka.V spodnji del sem dodala napis Srečno novo leto v srebrni barvi. Za končni izdelek sem nalepila še nekaj srebrnih polovičnih perl in voščilnica je bila končana.









Voščilnico lepim v :

5 komentarjev:

  1. Amazing card! Your snowflake is stunning, the variegated thread looks so good, and ties in with the colours in your paper beautifully. Thanks for playing along at the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  2. superbe flocon Urska, ces couleurs froides font merveille, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. ooh Urška, kako je čudovita in koliko šivov je na njej, tako pravih kot lažnih :-))
    Zelo mi je všeč! Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška, kako čudovito si šivala - voščilnica je tako zelo praznična. Vse skupaj si tako lepo združila :-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Urska congratulation on your winning card at 52CCT for the sewing challenge! Please check out the site and see the details on your invitation to be our Guest Designer!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)