petek, 7. avgust 2020

Venček

 Na vrsti je prvi izziv v mesecu avgustu in to je seveda skica. Izbrala jo je Andreja. Ker sem bila večino tedna v službi sem se voščilnice lotila šele danes.

Štirikrat sem izrezala šablono venčka in ga pobarvala z Distress Ink. Sestavila sem tudi štiri pentljice in jih nalepila na venčke. Seveda brez napisa ne gre in tako je na voščilnici pristal napis Vesele praznike.

Naj bo to za danes vse. Lepo se imejte in se beremo v naslednji objavi 😘





Voščilnico prijavljam:

Christmas Cards Throwdown - August Sketch Challenge

Najlepši par - Galerija meseca avgusta

2 komentarja:

  1. Oooo Urška, kako lepo si združila vse papirčke (in me spomnila, da jih imam doma ;-) ter venčke.
    Čarobno lepa je, še sreča, da si našla čas in se nam pridružila.
    Naj tvoj današnji dan teče na počasi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je lepa ta vosčilnica ...LP

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)