petek, 20. november 2020

MŠPU 8/ 5

Polovico domačih nalog sem opravila. Danes vam pokažem še peto nalogo, pri kateri je treba kreativno uporabiti črke ali besede. 
Izbrala sem malo škratinjo, jo pobarvala s Promarkerji, prav tako pa smrečico in zvezdo. Iz rdečega papirja sem izrezala napis Vesele praznike in črko a zamenjala s smrečico. Dodala sem še zelene polovične perle in voščilnica je bila končana, s tem pa tudi naloga.





 

Voščilnico prijavljam:

MŠPU 8 - naloga 5

Najlepši par - Galerija meseca novembra

Najlepši par - Pomladna kolekcija 2021


2 komentarja:

  1. Urška, kako zelo je ljubka tvoja voščilnica! Mi je nadvse všeč tvoj smrečkasti A!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. kako spretno nadomesti smreka črko A. Super si se poigrala z napisom in motivom.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)