petek, 27. november 2020

Winter wonderland

Verjetno je že tudi katera od vas med svojimi dobroticami našla kakšno štampiljko, šablono ali pa katero drugo stvar, na katero je že malo pozabila. Ravno to se je zgodilo meni pri tem setu štampiljk. Dobro, da vsake toliko časa malo pobrskam in najdem še toooliko stvari. No ja, kakorkoli že vesela sem, da sem ga našla. 
Hitro sem na papir odtisnila želeni motiv in ga pobarvala. Za izrezovanje sem uporabila šablone Mavelu, prav tako pa napis.









Voščilnico prijavljam:


 

4 komentarji:

  1. your card is just so adorable! perfect winter wonderland. thanks for playing with us at 52cct

    OdgovoriIzbriši
  2. adorable et charmante carte Urska, superbe ce rouge et blanc, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno zimsko sceno si pričarala na svoji voščilnici :-)) Zelo je lepa!
    Hvala, da ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)