torek, 23. november 2021

MŠPU 9 - NE PRAZNIČNI MOTIV NA PRAZNIČNI VOŠČILNICI

 Ne morem verjeti, da sem že pri predzadnji domači nalogi MŠPU 9 😊. Tina nam je za nalogo dala narediti voščilnico z neprazničnim motivom. 

Škatlo z šablonami in štampiljkami Najlepšega para sem prebrskala enkrat, pa dvakrat in šele v tretje sem se odločila, da na voščilnici uporabim ljubkega slončka. Poleg njega sem uporabila še balon, ki sem ga spremenila v tresočko v kateri je praznični napis. Da pa voščilnica vseeno izgleda še malce bolj praznična sem slončka opremila z bleščečo božičkovo kapico.







Voščilnico lepim v:

6 komentarjev:

  1. Kako zelo lepa voščilnica in tako ljubek slonček. Kako boš nekoga osrečila s to mojstrovino. Mene bi prav gotovo. Fantastična je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito, super si zadostila izzivu s tem prikupnim slončkom z božično kapico. Prav ljubka otroška !novoletnica" je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako zelo lepa voščilnica! Super si uporabila slončka na praznični voščilnici. Všeč mi je tudi balon - tresočka z voščilom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Aha nooo, kako prikupna voščilnica! Zelo dobro si se domislila tega motiva. Tudi barve si nad vse dobro sestavila. 🥰

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)