torek, 9. november 2021

MŠPU 9 - Vrvica, bleščice in srce

Na vrsto je prišla peta domača naloga MŠPU 9. 
Njen naslov se glasi : Vrvica, bleščice in srce
V škatli s šablonami in štampiljkami Najlepšega para sem izbrala ljubke slončke. Sicer je malce nenavadno, da pristanejo na praznični voščilnici vendar pa je v svetu ustvarjanja vse mogoče 😉
Pozdravček do naslednjič 🙋





 

Voščilnico lepim v:

Najlepši par - Galerija meseca novembra

Najlepši par - Jesenska kolekcija

Najlepši par - MŠPU 9 - Vrvica, bleščice in srce

8 komentarjev:

  1. O, kako zelo ljubka voščilnica! Všeč so mi slončki. Super si jih umestila v zimsko pokrajino. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo posrečena voščilnica. všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji slončki pa so navdušeni na nočno zimsko sceno. Ljubka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, kako prikupno in domisleno. Čisto me navdušuješ!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pri tej voščilnici sem pa ostala brez besed. Slončke si postavila pod prečudovito čarobno nebo.
    Bravo Urška, zelo zelo lepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako fantastična zimska scena. Vidim, da tvoji slončki prav uživajo na snegu. Navdušena pa sem tudi nad tem, kako super si speljala vrvice skozi srčkast gumb.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)