sreda, 17. januar 2024

Barvni izziv

Pa je tukaj že drugi teden in z njim barvni izziv. Tokrat imamo za nalogo na voščilnici uporabiti rumeno, oranžno in rdečo barvo.

Za izdelavo voščilnice sem uporabila:
 -  šablono Follow the star od Crafter`s Companion, 
- Disstres Inke in sicer Squeezed Lemon, Scattered Straw, Spiced Marmelade ter Barn Door,
- oranžne zvezde,
- lepilo z bleščicami.

Spodaj pa si lahko ogledate končni izdelek.





 

Voščilnico dajem na ogled k:

 - 52CCT - Barvni izziv




6 komentarjev:

  1. Krasno voščilnico si izdelala v predlaganih barvahi! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow, Urška! Navdušena, očarana kakšna fantastična praznična voščilnica je nastala pod tvojimi spretnimi prsti. Čisto prava božična pravljica je nastala v res prekrasnih odtenkih, ki spominjajo na svet v Sveti deželi. Čarobno prav zares! Hvala, ker si se nam pridružila na našem barvnem izzivu pri 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je tvoja praznična voščilnica in lepo si jo sestavila :-)) Všeč mi je, kako si uporabila moje barve!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)