nedelja, 28. april 2024

Vintage postcard

 Ker mi je ostalo še nekaj papirčkov od pretekle voščilnice sem se odločila, da naredim še eno vintage voščilnico. 

Da pa izgleda čimbolj starinsko sem vse robove nacefrala. Razen napisa nisem nič dodajala, ker se mi zdi že motiv dovolj bogat.




Pri izdelavi voščilnice sem uporabila naslednjo šablono:



Voščilnico dajem na ogled:

               
 

   

4 komentarji:

  1. Wow this is just pretty vintage perfection!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pretty card. I like the way you sanded the edges, it adds to the vintage look. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a pretty card. The distressing is wonderful and gives the card a very vintage look. Thanks for sharing with everyone at Tuesday Morning Sketches Challenge. Debi DT TMS

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)