sreda, 15. maj 2024

3D škatlica

Poščaščena sem, da so članice ustvarjalnega tima CRAFT - alnice izbrale prav moj izdelek za zmagovalni. 
Z veseljem sem se odzvala povabilu in izdelala ŠKATLICO. Tako se namreč glasi 14 - dnevni izziv. Izdelati je treba 3D škatlico, ki je lahko samostojna ali kot škatlica presenečenja.

Sama pa sem se lotila izdelave škatlice, ki na prvi pogled izgleda kot navadna. Ko pa odstrani pokrov in se jo razpre, se v notranjosti prikažeta dva predalčka, v katerih se lahko skrivajo takšne in drugačne stvari. 
No, v mojih so bonboni. 

Za samo izdelavo pa sem uporabila naslednje stvari:
- za osnovo škatlice bel 300g teksturni papir
 - viola papir
- potiskan papir 
štanco rožic in listkov
- čipko














Sedaj pa vas prav lepo vabim, da obiščete še druge ustvarjalke in pogledate, kaj lepega so ustvarile na temo škatlic.
Vabljene, da se tudi same preizkusite v izdelavi in nam pokažete svoje kreacije.

Lepo se imejte do naslednje objave 💜💜💜


 

1 komentar:

  1. Čudovito škatlico si naredil :-)) Lepo si jo sestavila!
    Vesela sem, da si naša tokratna gostja v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)