petek, 31. maj 2024

Angel

 Pri izdelavi novoletnih voščilnic je pri meni skoraj obvezna uporaba takšnih in drugačnih motivov angelov.

 Za današnjo izdelavo voščilnice sem izbrala štampiljko Elisabeth Bell - Angel playing the trumpet. Motiv sem pobarvala s Promarkerji. Iz potiskanega papirja, ki sem ga uporabila sem izrezala tudi tri zvezde. 

Kot je razvidno iz voščilnice sem iz mreže izbrala prvi stolpec in sicer:

 star, angel, stamp ( zvezde, angel, štampiljka),



Voščilnico dajem na ogled:
     







2 komentarja:

  1. Nežno, angelsko in čarobno kot so prazniki! Čudovita praznična voščilnica je nastala.
    Hvala za igranje in ustvarjanje z nami na izzivu pri 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Super cute Christmas card, such a lovely image. Thank you for sharing with us and inspiring all of us at The Holly and Ivy Christmas Challenge! Anita DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)