sreda, 3. julij 2024

Božična deklica

 Ker je ta teden na vrsti barvanje motiva sem se odrekla potiskanim papirjem in uporabila samo enobarvnega.

V škatli med motivi sem izbrala tri enake in jih pobarvala s Promarkerji. Poleg markerjev sem dodala še nekaj bleščic.







Pri izdelavi sem uporabila naslednji šabloni:


                 
                                  

Voščilnico dajem na ogled k:

    


                                                                               
        
                            

4 komentarji:

  1. Zelo lepa praznična voščilnica z lepo pobarvanim motivom. Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. elle est très fun Urska, superbement mis en couleur, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the different colours - they really do work well together. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)