četrtek, 25. julij 2024

Božične lučke

Če mi je prejšnji teden zmanjkalo časa za izdelavo novoletne voščilnice sem se ta teden pravočasno spravila v svoj ustvarjalni kotiček in izdelala preprosto voščilnico. 

Ker so tema izziva božične lučke sem izbrala motiv lučk, ki je že kar nekaj časa pospravljen v škatli s motivi.



Pri izdelavi voščilnice sem uporabila naslednjo šablono:

 

Voščilnico dajem na ogled:


                
                                        
                 
                   
                 

3 komentarji:

  1. Krasno voščilnico z lučkami si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite lučke na praznični voščilnici. :) Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. A wonderful card for the theme that I set in July. Thanks for uploading your creation to the blog.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)