petek, 13. september 2024

Čarobni prazniki

 Novoletni prazniki bodo zdaj, zdaj pred vrati in potrebno bo kar pohiteti z izdelavo voščilnic. Ker pa nam je Tina postregla z več kot fantastično kolekcijo novih šablon in štampiljk to zagotovo ne bo težko.

Današnjo voščilnico sem naredila po skici, na njej pa sem uporabila nekaj novega in nekaj starega.




Za izdelavo voščilnice sem uporabila naslednji komplet šablon in štampiljk:


                                                                                   



Voščilnico dajem na ogled:


                           

                                 
 

1 komentar:

  1. Zelo ljubka in zabavna praznična voščilnica je nastala. :) Z nekaj čudovitimi novostmi in tistimi večnimi od Najlepšega para, ki nam že dolgo zvesto služijo, si izdelala lepo praznično voščilnico. Hvala za sodelovanje na našem izzivu po skici pri 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)