ponedeljek, 2. september 2024

Embossiranje

V začetku letošnjega leta sem si zadala nalogo izdelati 100 novoletnih voščilnic. Do te številke jih še kar nekaj manjka, vsekakor pa se škatla pridno polni. Upam, da mi jih uspe toliko izdelati in če mi jih  vam povem na koncu leta 😀

V tem tednu mi je uspelo narediti štiri preproste. Na njih sem uporabila embossirne srajčke, napis in polperle. Prvi dve vam pokažem že danes.






Za izdelavo sem uporabila štampiljko:




Voščilnici dajem na ogled:


            
                     
                        

2 komentarja:

  1. Mislim, da boš lastni izziv več kot uspešno opravila. Te voščilnice so res čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izziv in odlična motivacija za izdelavo voščilnic! Navijam zate, da ti uspe in z našim izzivom verjamem, da si in še boš dobila super ideje in navdih. ;) Ti dve preprosti, a elegantni praznični voščilnici sta pravi dokaz, da si na odlični poti, da ti uspe! Hvala za sodelovanje na našem izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)