torek, 22. oktober 2024

Pozitivčice

 Še vedno ostajam pri izdelovanju voščilnic za združenje Europa Donna in veseli me misel, da bom z njimi lahko polepšala praznične dni tistim ženskam, ki bodo morale čez praznike ostati v bolnišnici.

Naslov 14 dnevnega izziva se glasi: "Pozitivčica". 

Kot prva mi je na misel prišla prikupna deklica Tilda. Motive sem imela že odtisnjene, zato sem jih morala samo še pobarvati. Izbrala sem še potiskane in enobarvne papirje, dodala roza pentljico in voščilnice so bile končane.







               
                                                                                     

Za izdelavo voščilnice sem uporabila naslednji motiv:





Voščilnice dajem na ogled:


                                  
                        

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)