sobota, 19. oktober 2024

Srečno in srčno

Verjetno nisem edina, ki ima v svojem kotičku še kup neuporabljenih štampiljk in šablon.  Ena izmed njih je tudi tale simpatična angelska deklica. 
Tokrat sem motiv pobarvala z akvarelnimi barvicami. Poleg enobarvnega in potiskanega papirja sem na voščilnico dodala napis in polperle.

Tako...objava je narejena zdaj si grem pa hitro pripravit tekaško opremo za jutrišnji Ljubljanski maraton  🏃🏃🏃                                                                                                                 




 


Za izdelavo voščilnice sem uporabila:
  
                    
                                                                                                          
                               
              

Voščilnico dajem na ogled:


   
                                 
     

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)