torek, 20. maj 2014

Lonček

Tokrat vam namesto voščilnice pokažem dve kavini embalaži,ki sta se spremenili v lonček za različne stvari.
Pri prvem sem uporabila belo lepenko za osnovo in servetni motiv poletja.Drugi lonček  je odet v rjavo lepenko in servetni motiv glasbila.
Prvi lonček je dobil v dar sodelavec,drugega pa njegov prijatelj,ki je tudi sam poklicni glasbenik.








11 komentarjev:

  1. Izgleda zelo lepo in domiselno.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. WOW, das ist eine wunderschöne Verpackung für Kaffeedosen. Ich bin begeistert und Deine Freunde werden es auch sein.

    Ganz liebe Grüße, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si tole okrasila! Takšne škatlice pridejo na mizi vedno prav!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. O Urška, si bila pridna :) Lepo si reciklirala.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita lončka. Kako dober efekt da servetna tehnika na valoviti lepenki. Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa lončka si ustvarila. fanta sta gotovo navdušena :-) Servietna tehnika na valoviti lepenki je naredi krasen efekt. Tole bo pa res treba poskusiti :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična ideja. Baš mi se sviđaju.
    Lp, Martins

    OdgovoriIzbriši
  8. Super reciklaža! Sicer imam rada morje, ma tokrat mi je ljubša druga verzija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna lončka si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa lončka :) Oba sta krasna, tale morski pa mi je še posebej všeč♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)